Отзывы об олимпиадах по казахскому языку и казахской литературе

Құрметті қатысушылар, олимпиадалардан алған әсерлеріңізді жазыңыздар. Сіздерге не ұнады және де нені одан әрі жақсарту керегі жайлы. Олимпиаданы өткенде Сіздерде сұрақтар, ұсыныстар туындаған болуы тиіс. Өтініш, осы тақырыпқа жариялап жазыңыздар!

Олимпиада аяқталған соң, Сіздер өздерінің жауаптарыңыздың бағаларын көре алатындарыңызды ескертеміз. Ол үшін өзіңіздің "Бағытымда" "Посмотреть ответы-жауптарды қарау" дегенді басыңыз. Тапсырмалар бойынша барлық наразылықтар олимпиаданың қорытындысы шыққанға дейін қабылданады.

___________________________________________________________________________________________

    Уважаемые участники, опишите пожалуйста свои впечатления от олимпиады, что понравилось, и что можно сделать лучше. Возможно, при прохождении  олимпиады у Вас возникли вопросы или предложения.Пожалуйста, публикуйте их в данной теме.

Напоминаем, что с момента окончания олимпиады Вы можете просмотреть оценку Ваших ответов. Для этого в личном профиле нажмите "Посмотреть ответы". Все претензии по заданиям принимаются только до подведения итогов олимпиады.

Об авторе:
Информация Кио ( kioinfo )
Убедительная просьба использовать кнопку "Задать вопрос" в личном профиле.
Комментарии( 156 )
Сәлеметсіз бе! мен 8-9 сыныптар аралығындағы қазақ әдебиеті пәні бойынша 2-турға қатыстым бірақ 16 балл. Менің бірнеше сұрақтарым дұрыс бола тұра дұрыс емес деген нәтиже шығарыпсыздар. Мысалы, 1. "Көкшетау" поэмасына арқау болған не? мен Оқжетпес, Көкше таулары, Жеке батыр деген нұсқаларды белгіледім. Бірақ қате депсіздер. 2. Жыраулар шығармашылығына тән негізгі сипат мен мақтаншақтық, өжеттілік, оптимистік рух деп белгіледім. не себепті дұрыс емес???? 3. Батыр Баян поэмасындағы сезімдер шарпылысы өкініш, ыза кек, достық деп белгіледім. дұрыс емес дегенсіздер 4. Ертарғын жырындағы эпизодтар дегенді де дұрыс емес дегенсіздер. Кітаптан тексеріп көрдім, жауаабыммен сәйкес келеді. 5. Күлтегін жырындағы қағанның аттары да дұрыс емес депсіздер негізі жартысынан көп жауапты ҚАБЫЛДАМАПСЫЗДАР!!! яне себепті екенін түсіндірсеңіздер, қайтадан тексерулеріңізді өтінем.
Диана Рахым ( dianarakhym ) 14.12.2013 14:48
Сәлеметсіз бе! мен 8-9 сыныптар аралығындағы қазақ әдебиеті пәні бойынша 2-турға қатыстым бірақ 16 балл. Менің бірнеше сұрақтарым дұрыс бола тұра дұрыс емес деген нәтиже шығарыпсыздар. Мысалы,
1. "Көкшетау" поэмасына арқау болған не?
мен Оқжетпес, Көкше таулары, Жеке батыр деген нұсқаларды белгіледім. Бірақ қате депсіздер.
2. Жыраулар шығармашылығына тән негізгі сипат
мен мақтаншақтық, өжеттілік, оптимистік рух деп белгіледім. не себепті дұрыс емес????
3. Батыр Баян поэмасындағы сезімдер шарпылысы
өкініш, ыза кек, достық деп белгіледім. дұрыс емес дегенсіздер
4. Ертарғын жырындағы эпизодтар дегенді де дұрыс емес дегенсіздер. Кітаптан тексеріп көрдім, жауаабыммен сәйкес келеді.
5. Күлтегін жырындағы қағанның аттары да дұрыс емес депсіздер
негізі жартысынан көп жауапты ҚАБЫЛДАМАПСЫЗДАР!!! яне себепті екенін түсіндірсеңіздер, қайтадан тексерулеріңізді өтінем.
[q=Symbatik10]Сәлеметсіздер ме? Менің сұрағыма жауап жазылмады ғой[/q] Сәлеметсіз бе! Сіздің сұрағыңыз тексерілді. Сіз берген жауабыңыз қате! Шағымыңыз қабылданбайды!
Техническая Поддержка ( ayoka8 ) 14.12.2013 13:45
Symbatik10
Сәлеметсіздер ме? Менің сұрағыма жауап жазылмады ғой

Сәлеметсіз бе! Сіздің сұрағыңыз тексерілді. Сіз берген жауабыңыз қате! Шағымыңыз қабылданбайды!
[q=tanjarik2014]Құрметті олимпиада ұйымдастырушылары! Сіздер 8-9 сыныптар арасындағы қазақ тілі бойынша өткізілген олимпиада нәтижелерін дұрыс шығармағансыздар. берілген жауаптардың ұпайлары жоғары бола тұрса да, сіздер 0 ұпай беріпсіздер. Дұрыс тексере алмасаңыздар, дұрыс нәтиже шығара алмасаңыздар неге ұйымдастырасыздар? Сол сепепті қайта қарастыруларыңызды сұраймыз. Өтінеміз. Жалғыз менікі емес, менің сыныптастарымның барлығының жауабын 0 деп тауапсыздар. Ұпайларымыз әлдеқайда жоғары.[/q] Сіздің осы сұрағыңызға жоғарыда Алексей Оргкомитет жауап берді!
Техническая Поддержка ( ayoka8 ) 14.12.2013 13:43
tanjarik2014
Құрметті олимпиада ұйымдастырушылары! Сіздер 8-9 сыныптар арасындағы қазақ тілі бойынша өткізілген олимпиада нәтижелерін дұрыс шығармағансыздар. берілген жауаптардың ұпайлары жоғары бола тұрса да, сіздер 0 ұпай беріпсіздер. Дұрыс тексере алмасаңыздар, дұрыс нәтиже шығара алмасаңыздар неге ұйымдастырасыздар? Сол сепепті қайта қарастыруларыңызды сұраймыз. Өтінеміз. Жалғыз менікі емес, менің сыныптастарымның барлығының жауабын 0 деп тауапсыздар. Ұпайларымыз әлдеқайда жоғары.

Сіздің осы сұрағыңызға жоғарыда Алексей Оргкомитет жауап берді!
[q=soldier]Құрметті қатысушылар! Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша олимпиада кезінде бір жайсыз жағдай орын алды. Қызылорда, Қарағанды, Павлодар, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарының бірнеше оқу орындары тапсырмаларды ұжымдық шешу амалын қолданды, осыған байланысты оқушылардың басым бөлігі жөнсіз ең үлкен ұпай сандарға ие болды. Қорытындылардың әділдігін орнату үшін, ҚИО ұйымдастыру комитеті олимпиада Ережесінің 2.13 пунктіне сәйкес шешім қабылдады, аталған оқу орындарының барлық қатысушыларының қорытындыларының күші жойылды. Оларға дипломдар берілмейді, және де оқу орындарының рейтінгісіне енбейді. Қазір біз оқу орындарының аттарын атамаймыз, өздері түсінеді кім туралы айтылған. Келесіде осындай жайсыз жағдай болмайды деп үміттенеміз![/q] Мұндай жағдайдың орын алуына олимпиада ұйымдастырушылары да кіналы.2 турға ұсынылған тапсырмаларды ең азы 10 нұсқа етіп ұсынбағаннан соң осындай келеңсіздіктің заңды.
Лаура Берікболова ( Лауратай ) 14.12.2013 12:53
soldier
Құрметті қатысушылар! Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша олимпиада кезінде бір жайсыз жағдай орын алды. Қызылорда, Қарағанды, Павлодар, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарының бірнеше оқу орындары тапсырмаларды ұжымдық шешу амалын қолданды, осыған байланысты оқушылардың басым бөлігі жөнсіз ең үлкен ұпай сандарға ие болды. Қорытындылардың әділдігін орнату үшін, ҚИО ұйымдастыру комитеті олимпиада Ережесінің 2.13 пунктіне сәйкес шешім қабылдады, аталған оқу орындарының барлық қатысушыларының қорытындыларының күші жойылды. Оларға дипломдар берілмейді, және де оқу орындарының рейтінгісіне енбейді.

Қазір біз оқу орындарының аттарын атамаймыз, өздері түсінеді кім туралы айтылған. Келесіде осындай жайсыз жағдай болмайды деп үміттенеміз!

Мұндай жағдайдың орын алуына олимпиада ұйымдастырушылары да кіналы.2 турға ұсынылған тапсырмаларды ең азы 10 нұсқа етіп ұсынбағаннан соң осындай келеңсіздіктің заңды.
Құрметті олимпиада ұйымдастырушылары! Сіздер 8-9 сыныптар арасындағы қазақ тілі бойынша өткізілген олимпиада нәтижелерін дұрыс шығармағансыздар. берілген жауаптардың ұпайлары жоғары бола тұрса да, сіздер 0 ұпай беріпсіздер. Дұрыс тексере алмасаңыздар, дұрыс нәтиже шығара алмасаңыздар неге ұйымдастырасыздар? Сол сепепті қайта қарастыруларыңызды сұраймыз. Өтінеміз. Жалғыз менікі емес, менің сыныптастарымның барлығының жауабын 0 деп тауапсыздар. Ұпайларымыз әлдеқайда жоғары.
Танжарык Бегарыс ( tanjarik2014 ) 14.12.2013 12:41
Құрметті олимпиада ұйымдастырушылары! Сіздер 8-9 сыныптар арасындағы қазақ тілі бойынша өткізілген олимпиада нәтижелерін дұрыс шығармағансыздар. берілген жауаптардың ұпайлары жоғары бола тұрса да, сіздер 0 ұпай беріпсіздер. Дұрыс тексере алмасаңыздар, дұрыс нәтиже шығара алмасаңыздар неге ұйымдастырасыздар? Сол сепепті қайта қарастыруларыңызды сұраймыз. Өтінеміз. Жалғыз менікі емес, менің сыныптастарымның барлығының жауабын 0 деп тауапсыздар. Ұпайларымыз әлдеқайда жоғары.
Құрметті қатысушылар! Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша олимпиада кезінде бір жайсыз жағдай орын алды. Қызылорда, Қарағанды, Павлодар, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарының бірнеше оқу орындары тапсырмаларды ұжымдық шешу амалын қолданды, осыған байланысты оқушылардың басым бөлігі жөнсіз ең үлкен ұпай сандарға ие болды. Қорытындылардың әділдігін орнату үшін, ҚИО ұйымдастыру комитеті олимпиада Ережесінің 2.13 пунктіне сәйкес шешім қабылдады, аталған оқу орындарының барлық қатысушыларының қорытындыларының күші жойылды. Оларға дипломдар берілмейді, және де оқу орындарының рейтінгісіне енбейді. Қазір біз оқу орындарының аттарын атамаймыз, өздері түсінеді кім туралы айтылған. Келесіде осындай жайсыз жағдай болмайды деп үміттенеміз!
Информация Кио ( kioinfo ) 14.12.2013 12:09
Құрметті қатысушылар! Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша олимпиада кезінде бір жайсыз жағдай орын алды. Қызылорда, Қарағанды, Павлодар, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарының бірнеше оқу орындары тапсырмаларды ұжымдық шешу амалын қолданды, осыған байланысты оқушылардың басым бөлігі жөнсіз ең үлкен ұпай сандарға ие болды. Қорытындылардың әділдігін орнату үшін, ҚИО ұйымдастыру комитеті олимпиада Ережесінің 2.13 пунктіне сәйкес шешім қабылдады, аталған оқу орындарының барлық қатысушыларының қорытындыларының күші жойылды. Оларға дипломдар берілмейді, және де оқу орындарының рейтінгісіне енбейді.

Қазір біз оқу орындарының аттарын атамаймыз, өздері түсінеді кім туралы айтылған. Келесіде осындай жайсыз жағдай болмайды деп үміттенеміз!
[q=ayoka8][q=daneliya1001]Соңғы нәтиже қашан шығады?[/q] Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз қайта қаралып, ұпай саны қосылды! Қорытындылар 14 желтоқсан күні, сағат 12.00-де Жаңалықтар бөлімінде шығады.[/q] Ұпай қосылды. Рахмет сіздерге!
Данеля Омрзакова ( daneliya1001 ) 14.12.2013 11:46
ayoka8
daneliya1001
Соңғы нәтиже қашан шығады?

Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз қайта қаралып, ұпай саны қосылды! Қорытындылар 14 желтоқсан күні, сағат 12.00-де Жаңалықтар бөлімінде шығады.

Ұпай қосылды. Рахмет сіздерге!
Рахмет! Қайта қарастырып, ұпай қосқандарыңызға рахмет!
Алмас Габбасов ( almas0910 ) 14.12.2013 11:44
Рахмет! Қайта қарастырып, ұпай қосқандарыңызға рахмет!
Сәлеметсіздер ме? Менің сұрағыма жауап жазылмады ғой
Сымбат Муратбеккызы ( Symbatik10 ) 14.12.2013 10:47
Сәлеметсіздер ме? Менің сұрағыма жауап жазылмады ғой
[q=daneliya1001]Соңғы нәтиже қашан шығады?[/q] Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз қайта қаралып, ұпай саны қосылды! Қорытындылар 14 желтоқсан күні, сағат 12.00-де Жаңалықтар бөлімінде шығады.
Техническая Поддержка ( ayoka8 ) 14.12.2013 09:42
daneliya1001
Соңғы нәтиже қашан шығады?

Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз қайта қаралып, ұпай саны қосылды! Қорытындылар 14 желтоқсан күні, сағат 12.00-де Жаңалықтар бөлімінде шығады.
[q=syrymbeisembecov]Здравствуйте,при подведении итогов учитываются ли набранные баллы в 1 этапе?[/q] Здравствуйте! При подведении итогов набранные в первом туре баллы не учитываются!
Техническая Поддержка ( ayoka8 ) 14.12.2013 09:13
syrymbeisembecov
Здравствуйте,при подведении итогов учитываются ли набранные баллы в 1 этапе?

Здравствуйте! При подведении итогов набранные в первом туре баллы не учитываются!
Соңғы нәтиже қашан шығады?
Данеля Омрзакова ( daneliya1001 ) 14.12.2013 09:08
Соңғы нәтиже қашан шығады?
Сыныптас достарымның да жауаптары дұрыс. Ұпай қосылады ма?
Данеля Омрзакова ( daneliya1001 ) 14.12.2013 09:07
Сыныптас достарымның да жауаптары дұрыс. Ұпай қосылады ма?
Сәлеметсіздер ме? Қазақ тілінен 15-сұрағыма апелляция комиссиясы оң жауап берген. Ал ұпай қосылмапты, неге? Сіздердің жауаптарыңыз: ІІ. Жауабы: Тоқтыбалақ – құс атауы, тауқарға – зоологиялық термин. Орфографиялық сөздіктің 386 және 397-беттерінен байқауға болады. (Құраст.: Н.Уәлиұлы, Ф.Фазылжанова, Қ.Күдеринова, Ғ.Әнес. –Алматы: Тіл білімі институты, 2007. -480 б.). Алайда «Қазақ әдеби тілінің сөздігінде» (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет) олар құс атауы деп берілген. >>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады.
Данеля Омрзакова ( daneliya1001 ) 14.12.2013 09:06
Сәлеметсіздер ме? Қазақ тілінен 15-сұрағыма апелляция комиссиясы оң жауап берген. Ал ұпай қосылмапты, неге? Сіздердің жауаптарыңыз:
ІІ. Жауабы: Тоқтыбалақ – құс атауы, тауқарға – зоологиялық термин. Орфографиялық сөздіктің 386 және 397-беттерінен байқауға болады. (Құраст.: Н.Уәлиұлы, Ф.Фазылжанова, Қ.Күдеринова, Ғ.Әнес. –Алматы: Тіл білімі институты, 2007. -480 б.). Алайда «Қазақ әдеби тілінің сөздігінде» (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет) олар құс атауы деп берілген.

>>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады.
Здравствуйте,при подведении итогов учитываются ли набранные баллы в 1 этапе?
Профиль Удален ( syrymbeisembecov ) 13.12.2013 22:07
Здравствуйте,при подведении итогов учитываются ли набранные баллы в 1 этапе?
Өтінішімді қабыл алып, қайта тексергендеріңізге рахмет!
Айгерім Есімханова ( gimnazia_131@mail.ru ) 13.12.2013 21:50
Өтінішімді қабыл алып, қайта тексергендеріңізге рахмет!
Ответы составителя: І. Данелья Омрзакова ( daneliya1001 ) 11.12.2013 14:49 1) Қазақ тілі пәнінен: №16-сұрақ. Саусақпен өлшенетін ұзындық (қалыңдық) атауларын ретімен қою тапсырмасы, біздіңше, дұрыс орындалды. Сіздер қате депсіздер. А.Құралұлының “Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы, (Алматы, “Сөздік-словарь”, 1998). 117-бетте келтірілген: елі, тұтам, сүйем, сынық сүйем, қарыс сүйем, кере қарыс болу керек (кере қары деп беріпсіздер). 2) №15-сұрақ.Зат есімнің бірігуінен жасалған күрделі құс атауы: тауқарға да, тоқтыбалақ та құс атауы. Тауқарға – тауда мекендейтін қарға, тоқтыбалақ – дуадақ. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет). Екі жауап та дұрыс. ІІ. Малика Султанова ( malikasultan ) 11.12.2013 15:02 1) Қазақ тілі пәнінен: №3-сұрақ. Саусақпен өлшенетін ұзындық (қалыңдық) атауларын ретімен қою тапсырмасы дұрыс орындалды. Сіздер қате депсіздер. А.Құралұлының “Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы, (Алматы, “Сөздік-словарь”, 1998). 117-бетте келтірілген: елі, тұтам, сүйем, сынық сүйем, қарыс сүйем, кере қарыс болу керек (кере қары деп беріпсіздер). 2) №20-сұрақ. Зат есімнің бірігуінен жасалған күрделі құс атауы: тауқарға да, тоқтыбалақ та құс атауы. Тауқарға – тауда мекендейтін қарға, тоқтыбалақ – дуадақ. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет). Екі жауап та дұрыс. ID вопроса 29788/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Послед 1) Саусақпен өлшенетін ұзындық атауларын ретімен орналастырыңыздар 1) елі 2) тұтам 3) сынық сүйем 4) сүйем 5) қарыс сүйем 6) кере қары >> елі-қалыңдық өлшемі >> тұтам деген жауап болмауы тиіс! елі,сүйем,сынық сүйем,қарыс сүйем,сере,қарыс,кере қарыс!!!! _____________________ І. Жауабы: Елі – саусақтың жалпақ өлшемі. Тұтам – бүгілген саусақтар мен алақан арасындағы жұдырық бойы қуыс кеңістік, уыс. Сынық сүйем – бармақ пен сұқ қолдың буыны бүгіліп барып белгіленетін өлшем. Сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақ аралығымен өлшенетін өлшем. Қарыс сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақтың аралық мөлшері. Қарыс – бас бармақ пен ортан қолдың аралығымен өлшенетін ұзындық өлшемі. Аталған түсінік «Қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен» (Жалпы редакциясын басқарған Т.Жанұзақов. –Алматы: Дайк-Пресс, 2008. -968 б.) алынды. С.Кенжеахметұлының «Жеті қазына (екінші кітап)» (Алматы: Ана тілі, 2000. -135 б.) еңбегінің 58-бетінде «... тұтам, сынық сүйем (14-15 см), сүйем (17-18 см), қарыс, кере қарыс (20-22 см)» деп көрсетілген. Ал «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбектің 117-бетінде мынадай анықтама берілген: «Елі – саусақтың көлденең қалыңдығы, ені. Тұтам – бес саусақпен тұтқандағы көлемге шамалас, 5 еліге тең ұзындық өлшемі. Сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақ аралығымен өлшенетін өлшем. Сынық сүйем – сұқ саусақ буыны бүгіліп барып белгіленетін өлшем. Бір сүйемнің ¾ бөлігі. Қарыс сүйем – бас бармақ пен ортан саусақтың аралық мөлшері. Кере қарыс – бас бармақ пен шынашақтың кере созылғандағы аралық мөлшері». >>Байқағанымыздай, тестіде жауап дұрыс берілген. Оқушы «сүйем» мен «сынық сүйемнің» анықтамасын тағы да дұрыс оқыса болады. Сондықтан жауап қабылданбайды. ІІ. Жауабы: Тоқтыбалақ – құс атауы, тауқарға – зоологиялық термин. Орфографиялық сөздіктің 386 және 397-беттерінен байқауға болады. (Құраст.: Н.Уәлиұлы, Ф.Фазылжанова, Қ.Күдеринова, Ғ.Әнес. –Алматы: Тіл білімі институты, 2007. -480 б.). Алайда «Қазақ әдеби тілінің сөздігінде» (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет) олар құс атауы деп берілген. >>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады. ІІІ. ID вопроса 29793/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Соотв Төмендегі сөздер қай тілден енгенін тауып сәйкестендіріңіздер 1) дулыға 2) базар 3) есеп 4) сот 5) майдан A) моңғол тілінен B) парсы тілінен C) араб тілінен D) орыс тілінен E) иран тілінен >> Майдан, базар сөздері иран тілінен енген ІІІ. Жауабы: Майдан – иран тілінен енген сөз. Оны К.Ахановтың «Тіл білімінің негіздері» (Оқулық, 4-бас. –Алматы: Санат баспасы, 2003. -496 бет) еңбегінің 154-бетінен көруге болады. Ал «Қазақ тілінің қысқаша этимологиялық сөздігінде»: «базар сөзі парсы тіліндегі баз – «қақпа» және ар/әр – «соңында, ар жағында, артында» деген дербес сөздерден құрылған. ...Сонымен, парсыша базар – «қақпаның алдындағы іс» деген сөз» делінген (. Алматы: Ғылым баспасы, 1966. –Б. 53.). >>Сондықтан «базар» сөзі иран емес, парсы тілінен енген деп айтуға толық негіз бар. Осыған орай, оқушының жауабы қабылданбайды. ------------------------- ІҮ. ID вопроса 29729/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 6-7 классы Қазақша_Несколько Шектік демеулік шылаулар A) ғана B) қана C) ғой D) қой E) тек >> Шектік мағына беретін демеулік шылаулар ғана.қана.тек.ақ емес пе? жауап неге дұрыс емес? >> Шектік мағына беретін демеуліктер ғана,қана,тек,ақ.Жауап дұрыс болуы керек. >> Бұл сұраққа менің берген жауабым қате делініпті . Мен оқыған оқулықтарда шектік демеуліктер "қана", " ғана", "тек " деп берілген. Ал " қой", "ғой" нақтылау демеуліктері. Мен тура солай белгіледім. Сонда қате неде. Менің білуімше, берген жауабым дұрыс болуы керек еді. Осыны ескерсеңіздер жақсы болар еді. >> 6 сыныпқа арналған оқулықта шектік демеуліктер қана, тек, ғана деп көрсетілген. Ал қой және ғой демеуліктері- нақтылау болады. оқулық 6 сынып С.Исаев, к.Назарғалиева, Ж.Дәулетбекова, 180 бет >>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады. ІҮ. Жауабы: Ғана, қана – шектік демеулік шылаулар. Оны А.Ысқақовтың «Қазіргі қазақ тілі» (2-басылымы. –Алматы: Ана тілі, 1991. -384 б.) оқулығының 377-бетінен және демеулік шылауларды зерттеп, кандидаттық диссертация қорғаған Ы.Б.Шақаманның «Қазақ тілі сөздерінің түрленім жүйесі мен қызметі» (Павлодар: ЭКО, 2008. -172 б.) еңбегінің 131-бетінен көруге болады. Ғалым «тек» дегенді – тежеу демеулігі деп көрсеткен. 6-сыныпқа арналған С.Исаев, К.Назарғалиева, Ж.Дәулетбекованың «Қазақ тілі» оқулығында шектік (тежеу) бірге берілген. >>Жалпы тест тапсырмаларын белгілегенде, сөздің семантикасына үңілген жөн. _____________________ Ү. ID вопроса 29789/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Послед Адам жасына байланысты атауларды ретімен орналастырыңыздар 1) бүлдіршін 2) балдырған 3) сәби 4) сығыр 5) жас жігіт 6) дүр жігіт >> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінмін. >> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінемін. >> № 15 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алыңыздаршы. Ү. Жауабы: «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбекте адамның жасына байланысты атаулар берілген. Олар төмендегідей: 2 жастан 3 жасқа дейін — бүлдіршін 3 жастан 5 жасқа дейін — балдырған 6 жастан 7 жасқа дейін — сәби 13 жастан 15 жасқа дейін — ересек бала (сығыр) 20 мен 30 жас аралығы — жас жігіт 30 бен 40 жас аралығы — дүр жігіт >>Тест тапсырмасы дұрыс құрылған. Оқушы аталған еңбекті қараса болады. Сондықтан жауап қайта қаралмайды. _____________________ ҮІ. ID вопроса 29798/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Несколько Сөз тіркесі мен жай сөйлем синтаксисін зерттеген ғалымдар A)* Р.Әміров B)* А.Әбілқаев C)* Ж.Сәдуақасұлы D) Т.Қордабаев E) Қ.Есенов >> № 1 сұраққа берілген жауап дұрыс. Өйткені,Қ.Есенов қазақ тіліндегі синтаксистік қатынастарды, А.Әбілқаев қазақ тіліндегі жай сөйлем түрлерін, Р.Әміров жай сөйлем синтаксисін, Ж.Сәдуақасұлы да жай сөйлемге қатысты мәселелерді қарастырған. Неге жауабымды есепке алмадыңыздар.Қайта қарауларыңызды өтінемін. >> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінемін. ҮІ. Жауабы: Аталған ғалымдардың негізгі еңбектері төмендегідей: Әмір Р. Әмірова Ж. Жай сөйлем синтаксисі. -Алматы: Қазақ Университеті, 2003 Әбілқаев А. Қазақ тіліндегі жай сөйлем түрлері. -Алматы, 1963 Садуахасов Ж. Қазақ тіліндегі бір құрамды сөйлемдердің құрылымдық түрлері (етістік бас мүшелі сөйлемдер). –Алматы, 1997 Есенов Қ. Қазіргі қазақ тіліндегі шартты және қарсылықты бағыныңқы сөйлемдер. – Алматы, 1969; Есенов Қ. Қазақ тіліндегі күрделенген сөйлемдер. –Алматы, 1974; Есенов Қ. Қазіргі әдеби тіліміздегі күрделенген сөйлемдердің негізгі мәселелері. –Алматы, 1975; Есенов Қ. Қазіргі қазақ тіліндегі синтаксистік қатынастар. –Алматы, 1985; Есенов Қ. Құрмалас сөйлем синтаксисі. –Алматы, 1995; Есенов Қ. Сабақтас құрмалас сөйлемнің құрылысы. – Алматы, 1982. Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің шақ категориясы.– Алматы, 1953; Қазақ жазбалары тілінің синтаксисі (ХІХ ғасыр жазбалары негізінде). –Алматы, 1966; Қазақ тілі тарихи грамматика мәселелері; Құрмалас сөйлем синтаксисі. –Алматы, 1961; Тарихи синтаксис мәселелері (XV–XVIII ғасырлар материалдары бойынша). –Алматы, 1964; Тіл білімінің кейбір мәселелері. –Алматы, 1965 >>Байқағанымыздай, Қ.Есенов, негізінен, күрделенген сөйлем мен құрмалас сөйлем синтаксисі мәселелерімен айналысқан. Сондықтан тест тапсырмалары дұрыс деп табылады, ал оқушының жауабы қабылданбайды. ҮІІ. ID вопроса 29799/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Несколько Тұрақты тіркестерді зерделеген тілшілер A) І.Кеңесбаев B) Х.Қожахметова C) Г.Смағұлова D) Н.Уәлиев E) М.Томанов >> № 13 сұрақтың да жауабы дұрыс берілген. Есепке алсаңыздар екен. >> № 3 сұраққа дұрыс жауап берілген. Өйткені, белгіленген 4 ғалым да тұрақты тіркестерді зерттеген.Қайта қарап, есепке алсаңыздар екен. ҮІІ. Жауабы: Аталған ғалымдардың негізгі еңбектері төмендегідей: Кеңесбаев І. Қазақ тілінің фразеологиялық сөздігі. –Алматы, 1977 Қожахметова Х. Фразеологизмдердің көркем әдебиетте қолданылуы / Х. Қожахметова. – Алматы: Мектеп, 1972 Смағұлова Г. «Фразеологизмдердің варианттылығы». -Алматы, 1996; «Мағыналас фразеологизмдердің ұлттық-мәдени аспектілері». -Алматы, 1998 Уәлиев Н. Сөз мәдениеті. - Алматы: Мектеп, 1984. -107 б.; Уәлиев Н., Алдашева А., Қазақ орфографиясындағы қиындықтар, А., 1988. Ғалымның негізгі еңбектері қазақ тіл мәдениетінің негіздері, әдеби тілдің нормалану заңдылықтары, көркем шығармалар тілінің стилі мен ерекшеліктері, қазақ тілі орфографиясы, қазақ тілі орфоэпиясы, қазақ жазба тілінің мәдениеті, қазақ ауызша сөйлеу тілінің мәдениеті, қазақ тілі стилистикасының мәселелері, қазақ жазуы мен әліпби және графика мәселелері, бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стиліне байланысты. Томанов М. Тiл тарихы туралы зерттеулер. –Алматы: Ғылым, 2002. -614 б.; Айдаров Ғ., Томанов М., Құрышжанов Ә. Көне түркі жазба ескерткіштерінің тілі; Томанов М. Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы. >>Байқағанымыздай, аталған ғалымдардың соңғы екеуінің тұрақты тіркеске қатысты арнайы оқулықтары, оқу құралдары не монографиялары жоқ. Сондықтан тестіде берілген жауаптар дұрыс. ҮІІІ. ID вопроса 29719/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 6-7 классы Қазақша_Послед Шөп-пішенге қатысты көлем өлшемдерін ретімен орналастырыңыздар 1) буда 2) бау 3) құшақ 4) тай 5) шөмеле 6) мая >> кітапта орналасу реті осылай жазылған қайсысы дұрыс сонда ҮІІІ. Жауабы: «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбектің 120-бетінде мынадай анықтама берілген: «Бау – шамамен алғанда қолтыққа сиятын пішеннің көлемі. Буда – қос қолдап жиналғандағы көлем мөлшері. Құшақ – екі қолды қапсыра құшақтағандағы өлшем. Мая – бірнеше шөмеледен тұратын көлем өлшемі. Тай – шөмеледен кіші көлем өлшемі. Шөмеле – бірнеше тайдан тұратын көлем өлшемі». >>Байқағанымыздай, тестіде жауап дұрыс берілген. Сондықтан оқушының ұсынысы қабылданбайды. _____________________
Информация Кио ( kioinfo ) 13.12.2013 11:13
Ответы составителя:

І. Данелья Омрзакова ( daneliya1001 ) 11.12.2013 14:49
1) Қазақ тілі пәнінен: №16-сұрақ. Саусақпен өлшенетін ұзындық (қалыңдық) атауларын ретімен қою тапсырмасы, біздіңше, дұрыс орындалды. Сіздер қате депсіздер. А.Құралұлының “Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы, (Алматы, “Сөздік-словарь”, 1998). 117-бетте келтірілген: елі, тұтам, сүйем, сынық сүйем, қарыс сүйем, кере қарыс болу керек (кере қары деп беріпсіздер).

2) №15-сұрақ.Зат есімнің бірігуінен жасалған күрделі құс атауы: тауқарға да, тоқтыбалақ та құс атауы. Тауқарға – тауда мекендейтін қарға, тоқтыбалақ – дуадақ. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет). Екі жауап та дұрыс.

ІІ. Малика Султанова ( malikasultan ) 11.12.2013 15:02
1) Қазақ тілі пәнінен: №3-сұрақ. Саусақпен өлшенетін ұзындық (қалыңдық) атауларын ретімен қою тапсырмасы дұрыс орындалды. Сіздер қате депсіздер. А.Құралұлының “Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы, (Алматы, “Сөздік-словарь”, 1998). 117-бетте келтірілген: елі, тұтам, сүйем, сынық сүйем, қарыс сүйем, кере қарыс болу керек (кере қары деп беріпсіздер).

2) №20-сұрақ. Зат есімнің бірігуінен жасалған күрделі құс атауы: тауқарға да, тоқтыбалақ та құс атауы. Тауқарға – тауда мекендейтін қарға, тоқтыбалақ – дуадақ. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет). Екі жауап та дұрыс.


ID вопроса 29788/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Послед
1) Саусақпен өлшенетін ұзындық атауларын ретімен орналастырыңыздар
1) елі
2) тұтам
3) сынық сүйем
4) сүйем
5) қарыс сүйем
6) кере қары
>> елі-қалыңдық өлшемі
>> тұтам деген жауап болмауы тиіс! елі,сүйем,сынық сүйем,қарыс сүйем,сере,қарыс,кере қарыс!!!!
_____________________

І. Жауабы: Елі – саусақтың жалпақ өлшемі. Тұтам – бүгілген саусақтар мен алақан арасындағы жұдырық бойы қуыс кеңістік, уыс. Сынық сүйем – бармақ пен сұқ қолдың буыны бүгіліп барып белгіленетін өлшем. Сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақ аралығымен өлшенетін өлшем. Қарыс сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақтың аралық мөлшері. Қарыс – бас бармақ пен ортан қолдың аралығымен өлшенетін ұзындық өлшемі. Аталған түсінік «Қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен» (Жалпы редакциясын басқарған Т.Жанұзақов. –Алматы: Дайк-Пресс, 2008. -968 б.) алынды.
С.Кенжеахметұлының «Жеті қазына (екінші кітап)» (Алматы: Ана тілі, 2000. -135 б.) еңбегінің 58-бетінде «... тұтам, сынық сүйем (14-15 см), сүйем (17-18 см), қарыс, кере қарыс (20-22 см)» деп көрсетілген.
Ал «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбектің 117-бетінде мынадай анықтама берілген: «Елі – саусақтың көлденең қалыңдығы, ені. Тұтам – бес саусақпен тұтқандағы көлемге шамалас, 5 еліге тең ұзындық өлшемі. Сүйем – бас бармақ пен сұқ саусақ аралығымен өлшенетін өлшем. Сынық сүйем – сұқ саусақ буыны бүгіліп барып белгіленетін өлшем. Бір сүйемнің ¾ бөлігі. Қарыс сүйем – бас бармақ пен ортан саусақтың аралық мөлшері. Кере қарыс – бас бармақ пен шынашақтың кере созылғандағы аралық мөлшері».
>>Байқағанымыздай, тестіде жауап дұрыс берілген. Оқушы «сүйем» мен «сынық сүйемнің» анықтамасын тағы да дұрыс оқыса болады. Сондықтан жауап қабылданбайды.

ІІ. Жауабы: Тоқтыбалақ – құс атауы, тауқарға – зоологиялық термин. Орфографиялық сөздіктің 386 және 397-беттерінен байқауға болады. (Құраст.: Н.Уәлиұлы, Ф.Фазылжанова, Қ.Күдеринова, Ғ.Әнес. –Алматы: Тіл білімі институты, 2007. -480 б.). Алайда «Қазақ әдеби тілінің сөздігінде» (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет) олар құс атауы деп берілген.

>>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады.

ІІІ. ID вопроса 29793/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Соотв
Төмендегі сөздер қай тілден енгенін тауып сәйкестендіріңіздер
1) дулыға
2) базар
3) есеп
4) сот
5) майдан
A) моңғол тілінен
B) парсы тілінен
C) араб тілінен
D) орыс тілінен
E) иран тілінен

>> Майдан, базар сөздері иран тілінен енген

ІІІ. Жауабы: Майдан – иран тілінен енген сөз. Оны К.Ахановтың «Тіл білімінің негіздері» (Оқулық, 4-бас. –Алматы: Санат баспасы, 2003. -496 бет) еңбегінің 154-бетінен көруге болады. Ал «Қазақ тілінің қысқаша этимологиялық сөздігінде»: «базар сөзі парсы тіліндегі баз – «қақпа» және ар/әр – «соңында, ар жағында, артында» деген дербес сөздерден құрылған. ...Сонымен, парсыша базар – «қақпаның алдындағы іс» деген сөз» делінген (. Алматы: Ғылым баспасы, 1966. –Б. 53.).
>>Сондықтан «базар» сөзі иран емес, парсы тілінен енген деп айтуға толық негіз бар. Осыған орай, оқушының жауабы қабылданбайды.
-------------------------
ІҮ. ID вопроса 29729/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 6-7 классы Қазақша_Несколько
Шектік демеулік шылаулар
A) ғана
B) қана
C) ғой
D) қой
E) тек
>> Шектік мағына беретін демеулік шылаулар ғана.қана.тек.ақ емес пе? жауап неге дұрыс емес?
>> Шектік мағына беретін демеуліктер ғана,қана,тек,ақ.Жауап дұрыс болуы керек.
>> Бұл сұраққа менің берген жауабым қате делініпті . Мен оқыған оқулықтарда шектік демеуліктер "қана", " ғана", "тек " деп берілген. Ал " қой", "ғой" нақтылау демеуліктері. Мен тура солай белгіледім. Сонда қате неде. Менің білуімше, берген жауабым дұрыс болуы керек еді. Осыны ескерсеңіздер жақсы болар еді.
>> 6 сыныпқа арналған оқулықта шектік демеуліктер қана, тек, ғана деп көрсетілген. Ал қой және ғой демеуліктері- нақтылау болады.
оқулық 6 сынып С.Исаев, к.Назарғалиева, Ж.Дәулетбекова, 180 бет

>>Сондықтан жоғарыдағы оқушылардың жауаптарын дұрыс деп есептеуге болады.

ІҮ. Жауабы: Ғана, қана – шектік демеулік шылаулар. Оны А.Ысқақовтың «Қазіргі қазақ тілі» (2-басылымы. –Алматы: Ана тілі, 1991. -384 б.) оқулығының 377-бетінен және демеулік шылауларды зерттеп, кандидаттық диссертация қорғаған Ы.Б.Шақаманның «Қазақ тілі сөздерінің түрленім жүйесі мен қызметі» (Павлодар: ЭКО, 2008. -172 б.) еңбегінің 131-бетінен көруге болады. Ғалым «тек» дегенді – тежеу демеулігі деп көрсеткен. 6-сыныпқа арналған С.Исаев, К.Назарғалиева, Ж.Дәулетбекованың «Қазақ тілі» оқулығында шектік (тежеу) бірге берілген.
>>Жалпы тест тапсырмаларын белгілегенде, сөздің семантикасына үңілген жөн.
_____________________

Ү. ID вопроса 29789/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Послед
Адам жасына байланысты атауларды ретімен орналастырыңыздар
1) бүлдіршін
2) балдырған
3) сәби
4) сығыр
5) жас жігіт
6) дүр жігіт

>> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінмін.
>> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінемін.
>> № 15 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алыңыздаршы.

Ү. Жауабы: «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбекте адамның жасына байланысты атаулар берілген. Олар төмендегідей:
2 жастан 3 жасқа дейін — бүлдіршін
3 жастан 5 жасқа дейін — балдырған
6 жастан 7 жасқа дейін — сәби
13 жастан 15 жасқа дейін — ересек бала (сығыр)
20 мен 30 жас аралығы — жас жігіт
30 бен 40 жас аралығы — дүр жігіт
>>Тест тапсырмасы дұрыс құрылған. Оқушы аталған еңбекті қараса болады. Сондықтан жауап қайта қаралмайды.
_____________________


ҮІ. ID вопроса 29798/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Несколько
Сөз тіркесі мен жай сөйлем синтаксисін зерттеген ғалымдар
A)* Р.Әміров
B)* А.Әбілқаев
C)* Ж.Сәдуақасұлы
D) Т.Қордабаев
E) Қ.Есенов

>> № 1 сұраққа берілген жауап дұрыс. Өйткені,Қ.Есенов қазақ тіліндегі синтаксистік қатынастарды, А.Әбілқаев қазақ тіліндегі жай сөйлем түрлерін, Р.Әміров жай сөйлем синтаксисін, Ж.Сәдуақасұлы да жай сөйлемге қатысты мәселелерді қарастырған. Неге жауабымды есепке алмадыңыздар.Қайта қарауларыңызды өтінемін.
>> № 10 сұраққа дұрыс жауап берілген. Қайта қарап, есепке алуларыңызды өтінемін.
ҮІ. Жауабы: Аталған ғалымдардың негізгі еңбектері төмендегідей:
Әмір Р. Әмірова Ж. Жай сөйлем синтаксисі. -Алматы: Қазақ Университеті, 2003
Әбілқаев А. Қазақ тіліндегі жай сөйлем түрлері. -Алматы, 1963
Садуахасов Ж. Қазақ тіліндегі бір құрамды сөйлемдердің құрылымдық түрлері (етістік бас мүшелі сөйлемдер). –Алматы, 1997
Есенов Қ. Қазіргі қазақ тіліндегі шартты және қарсылықты бағыныңқы сөйлемдер. – Алматы, 1969; Есенов Қ. Қазақ тіліндегі күрделенген сөйлемдер. –Алматы, 1974; Есенов Қ. Қазіргі әдеби тіліміздегі күрделенген сөйлемдердің негізгі мәселелері. –Алматы, 1975; Есенов Қ. Қазіргі қазақ тіліндегі синтаксистік қатынастар. –Алматы, 1985; Есенов Қ. Құрмалас сөйлем синтаксисі. –Алматы, 1995; Есенов Қ. Сабақтас құрмалас сөйлемнің құрылысы. – Алматы, 1982.
Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тіліндегі етістіктердің шақ категориясы.– Алматы, 1953; Қазақ жазбалары тілінің синтаксисі (ХІХ ғасыр жазбалары негізінде). –Алматы, 1966; Қазақ тілі тарихи грамматика мәселелері; Құрмалас сөйлем синтаксисі. –Алматы, 1961; Тарихи синтаксис мәселелері (XV–XVIII ғасырлар материалдары бойынша). –Алматы, 1964; Тіл білімінің кейбір мәселелері. –Алматы, 1965
>>Байқағанымыздай, Қ.Есенов, негізінен, күрделенген сөйлем мен құрмалас сөйлем синтаксисі мәселелерімен айналысқан. Сондықтан тест тапсырмалары дұрыс деп табылады, ал оқушының жауабы қабылданбайды.


ҮІІ. ID вопроса 29799/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 8-9 классы Қазақша_Несколько
Тұрақты тіркестерді зерделеген тілшілер
A) І.Кеңесбаев
B) Х.Қожахметова
C) Г.Смағұлова
D) Н.Уәлиев
E) М.Томанов

>> № 13 сұрақтың да жауабы дұрыс берілген. Есепке алсаңыздар екен.
>> № 3 сұраққа дұрыс жауап берілген. Өйткені, белгіленген 4 ғалым да тұрақты тіркестерді зерттеген.Қайта қарап, есепке алсаңыздар екен.

ҮІІ. Жауабы: Аталған ғалымдардың негізгі еңбектері төмендегідей:
Кеңесбаев І. Қазақ тілінің фразеологиялық сөздігі. –Алматы, 1977
Қожахметова Х. Фразеологизмдердің көркем әдебиетте қолданылуы / Х. Қожахметова. – Алматы: Мектеп, 1972
Смағұлова Г. «Фразеологизмдердің варианттылығы». -Алматы, 1996; «Мағыналас фразеологизмдердің ұлттық-мәдени аспектілері». -Алматы, 1998
Уәлиев Н. Сөз мәдениеті. - Алматы: Мектеп, 1984. -107 б.; Уәлиев Н., Алдашева А., Қазақ орфографиясындағы қиындықтар, А., 1988.
Ғалымның негізгі еңбектері қазақ тіл мәдениетінің негіздері, әдеби тілдің нормалану заңдылықтары, көркем шығармалар тілінің стилі мен ерекшеліктері, қазақ тілі орфографиясы, қазақ тілі орфоэпиясы, қазақ жазба тілінің мәдениеті, қазақ ауызша сөйлеу тілінің мәдениеті, қазақ тілі стилистикасының мәселелері, қазақ жазуы мен әліпби және графика мәселелері, бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стиліне байланысты.
Томанов М. Тiл тарихы туралы зерттеулер. –Алматы: Ғылым, 2002. -614 б.; Айдаров Ғ., Томанов М., Құрышжанов Ә. Көне түркі жазба ескерткіштерінің тілі; Томанов М. Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы.
>>Байқағанымыздай, аталған ғалымдардың соңғы екеуінің тұрақты тіркеске қатысты арнайы оқулықтары, оқу құралдары не монографиялары жоқ. Сондықтан тестіде берілген жауаптар дұрыс.


ҮІІІ. ID вопроса 29719/Казахский язык 2013/Казахский язык №2 6-7 классы Қазақша_Послед
Шөп-пішенге қатысты көлем өлшемдерін ретімен орналастырыңыздар
1) буда
2) бау
3) құшақ
4) тай
5) шөмеле
6) мая

>> кітапта орналасу реті осылай жазылған қайсысы дұрыс сонда

ҮІІІ. Жауабы: «Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы» (Жалпы редакциясын басқарған Ғ. Халықұлы, алғы сөзін жазған Аюбай Құралұлы. –Алматы: Сөздік-Словарь, 2001. -128 б.) атты еңбектің 120-бетінде мынадай анықтама берілген: «Бау – шамамен алғанда қолтыққа сиятын пішеннің көлемі. Буда – қос қолдап жиналғандағы көлем мөлшері. Құшақ – екі қолды қапсыра құшақтағандағы өлшем. Мая – бірнеше шөмеледен тұратын көлем өлшемі. Тай – шөмеледен кіші көлем өлшемі. Шөмеле – бірнеше тайдан тұратын көлем өлшемі».

>>Байқағанымыздай, тестіде жауап дұрыс берілген. Сондықтан оқушының ұсынысы қабылданбайды.

_____________________
[q=aisha136]Бірінші сұрақтың басында сіздер жауапты дұрыс демегенсіздер,ал сол сұрақтың соңында дұрыс дегенсіздер.Бұны мен түсінбедім,маған түсіндірулеріңізді өтінемін.Ол жауап оқулық бойынша дұрыс.Сіздерден жауап күтемін.[/q] Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз түсініксіз! Қандай сұрақ, қашан толық жазыңызшы.
Техническая Поддержка ( ayoka8 ) 12.12.2013 16:48
aisha136
Бірінші сұрақтың басында сіздер жауапты дұрыс демегенсіздер,ал сол сұрақтың соңында дұрыс дегенсіздер.Бұны мен түсінбедім,маған түсіндірулеріңізді өтінемін.Ол жауап оқулық бойынша дұрыс.Сіздерден жауап күтемін.

Сәлеметсіз бе! Сұрағыңыз түсініксіз! Қандай сұрақ, қашан толық жазыңызшы.
Бірінші сұрақтың басында сіздер жауапты дұрыс демегенсіздер,ал сол сұрақтың соңында дұрыс дегенсіздер.Бұны мен түсінбедім,маған түсіндірулеріңізді өтінемін.Ол жауап оқулық бойынша дұрыс.Сіздерден жауап күтемін.
Айша Мусакул ( aisha136 ) 12.12.2013 16:42
Бірінші сұрақтың басында сіздер жауапты дұрыс демегенсіздер,ал сол сұрақтың соңында дұрыс дегенсіздер.Бұны мен түсінбедім,маған түсіндірулеріңізді өтінемін.Ол жауап оқулық бойынша дұрыс.Сіздерден жауап күтемін.
Б.Бұлқышевтің "Шығыс ұлына хат" шығармасынан алынған ойлар жүйесін ретімен белгілеп шық. Мына сұрақ менде қате депсіздер ал бірақ кітап бойынша дұрыс. Ол кітап 7 сынып әдебиеті Атамұра 2012, Р.Құтқожина,Қ.Бітібаева,Е.Арын үшінші басылым.Қазақ Әдебиеті ІІ тур
Айша Мусакул ( aisha136 ) 12.12.2013 16:31
Б.Бұлқышевтің "Шығыс ұлына хат" шығармасынан алынған ойлар жүйесін ретімен белгілеп шық. Мына сұрақ менде қате депсіздер ал бірақ кітап бойынша дұрыс. Ол кітап 7 сынып әдебиеті Атамұра 2012, Р.Құтқожина,Қ.Бітібаева,Е.Арын үшінші басылым.Қазақ Әдебиеті ІІ тур
1 2 3 4 5
Написать комментарий

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы оставить комментарий.