Құрметті қатысушылар, олимпиадалардан алған әсерлеріңізді жазыңыздар. Сіздерге не ұнады және де нені одан әрі жақсарту керегі жайлы. Олимпиаданы өткенде Сіздерде сұрақтар, ұсыныстар туындаған болуы тиіс. Өтініш, осы тақырыпқа жариялап жазыңыздар!
Олимпиада аяқталған соң, Сіздер өздерінің жауаптарыңыздың бағаларын көре алатындарыңызды ескертеміз. Ол үшін өзіңіздің "Бағытымда" "Посмотреть ответы-жауптарды қарау" дегенді басыңыз. Тапсырмалар бойынша барлық наразылықтар олимпиаданың қорытындысы шыққанға дейін қабылданады.
___________________________________________________________________________________________
Уважаемые участники, опишите пожалуйста свои впечатления от олимпиады, что понравилось, и что можно сделать лучше. Возможно, при прохождении олимпиады у Вас возникли вопросы или предложения.Пожалуйста, публикуйте их в данной теме.
Напоминаем, что с момента окончания олимпиады Вы можете просмотреть оценку Ваших ответов. Для этого в личном профиле нажмите "Посмотреть ответы". Все претензии по заданиям принимаются только до подведения итогов олимпиады.
Сәлеметсіз бе! Жауаптары жарияланды! Өкінішке орай олимпиаданы қайта өткізуге мүмкіндік жоқ!
Сәлеметсізбе! Өзіңіздің және сыныптастарымен салыстырған тапсырмаларыңыздың нөмірін жазып жіберіңіз. Ол үшін "Неккоректный вопрос" деген батырмасын басыңыз. Шыққан нөмірді көшіріп алып, бізге жіберіңіз. Тағы бір рет мұқият салыстырып көріңіз. Счеттың нөмірлерін жазып жіберіңіз. Олимпиада ережесінің 5.7. пунктіне сәйкес олимпиада қатысушыларының апелляциялық шағымдары дәлелді болу керек. Жауабыңызды дәлелдейтін әдебиет қорын көрсетіңіз.
менің жауабым гаплология вокабула, антифразис. Аспектология-морфология саласы, ал консонантизм фонетика саласы. Сонда менің жауабым дұрыс болу керек.
ЭВФЕМИЗМ (антифразис) ағл. euphemism, қандай да бір құбылысты
Эвфемизмдер – бұл ауыстыру, тыйым салынған (табу)
Эвфемизм термині алғаш рет антикалық авторлармен қолданылған. Табу мен эвфемизмдердің қазақ тілі лексикологиясының сөздік қорынан
Табу негізінен алғанда этнографиялық ұғыммен байланысты.
( http://www.topreferat.com/Дипломдық-жұмыс/2471-Ағылшын-тіліндегі-эвфемизмдердің-аудармада-берілуі)
Салдыр дыбыстар ұяң және қатаң деген 2 топқа бөлінеді. Дауссыз дыбыстардың жүйесі консонантизм деп аталады. Дыбыстар болса ол фонетикаға жатады. Дауыссыз дыбыстар (Консонантизм)
massaget.kz/userdata/uploads/u21/12_7.doc
Гаплология ( гр. gaplos - жай,logos – түсінік ) - диссимиляцияның әсерімен біркелкі буындардың біреуінің түсіріліп айтылуы. Қазақ тілінде гаплология құбылысы негізінен ауызекі сөйлеу тіліне тәң. Мысалы: балдар, баллар - балалар, арластыр - араластыр, көп мағыналық - көп мағыналылық лексикология саласы
http://kk.wikipedia.org/wiki/Гаплология
ВОКАБУЛА (от лат. vocabulum — слово) — 1. Статья лингвистического словаря, содержащая сведения о заглавном слове: его грамматические формы, его перевод на другой язык, толкование его значения и т. п. То же, что Словарная статья, но применительно только к статьям лингвистических словарей. Лексика связана со словами.
http://slovari.yandex.ru/~книги/Издательский%20словарь/Вокабула/
Аспектоло́гия (лат. aspectus — вид и др.-греч. λόγος — учение) — раздел морфологии, изучающий виды (аспекты) глагола.
№8-сұрақта басқа тілден енген сөздерді көрсету қажет. Базар және майдан сөздері иран тілінен енген. Иран тілі бір-ақ рет көрсетілген. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 2-том, 568-бет, 10-том, 747-бет).
№15-сұрақ. Саусақпен өлшенетін ұзындық (қалыңдық) атауларын ретімен қою тапсырмасы дұрыс орындалды. Сіздер қате депсіздер. А.Құралұлының “Қазақ дәстүрлі мәдениетінің анықтамалығы, (Алматы, “Сөздік-словарь”, 1998). 117-бетте келтірілген: елі, тұтам, сүйем, сынық сүйем, қарыс сүйем, кере қарыс болу керек (кере қары деп беріпсіздер).
Әдебиет пәнінен: №7-сұрақ. Қазақ әдебиетінің даму кезеңдерін ретімен белгілеп көрсет деген тапсырма. Ежелгі дәуір әдебиеті, жыраулар поэзиясы, “зар заман” ақындары, ХІХ ғ. ІІ жартысындағы қазақ жжазба әдебиеті, әнші-ақындар шығармашылығы, ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет. Әдебиет оқулықтары (8,9,10,11-сынып оқулығы); Бітібаева Қ. Әдебиетті тереңдетіп оқыту (Алматы “Мектеп”, 2003) еңбектерін негізге ала отырып, жауаптарымды қанағаттандыратындарыңызға сенімдімін.
№10-сұрақта басқа тілден енген сөздерді көрсету қажет. Базар және майдан сөздері иран тілінен енген. Иран тілі бір-ақ рет көрсетілген. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 2-том, 568-бет, 10-том, 747-бет).
№14-сұрақ. Зат есімнің бірігуінен жасалған күрделі құс атауы: тауқарға да, тоқтыбалақ та құс атауы. Тауқарға – тауда мекендейтін қарға, тоқтыбалақ – дуадақ. Қазақ әдеби тілінің сөздігі (Алматы, 2011, 14-том, 41,226-бет). Екі жауап та дұрыс.
Әдебиет пәнінен: №5-сұрақ. Қазақ әдебиетінің даму кезеңдерін ретімен белгілеп көрсет деген тапсырма. Ежелгі дәуір әдебиеті, жыраулар поэзиясы, “зар заман” ақындары, ХІХ ғ. ІІ жартысындағы қазақ жжазба әдебиеті, әнші-ақындар шығармашылығы, ХХ ғасырдың бас кезіндегі әдебиет. Әдебиет оқулықтары (8,9,10,11-сынып оқулығы); Бітібаева Қ. Әдебиетті тереңдетіп оқыту (Алматы “Мектеп”, 2003) еңбектерін негізге ала отырып, жауаптарымды қанағаттандыратындарыңызға сенімдімін.