
Сіздердің назарларыңызға орыс әдебиеті пәнінен олимпиадалық тапсырмалар ұсынылған, бұл пән негізгі пәндердің бірі болып, тұлғаны әлеуметтік-мәдени жағынан қалыптастырады.
Әдебиет - бұл бір қарасаң өте күрделі пән емес сияқты, бірақ тұлғаның қалыптасуында өте маңызды, себебі әдебиет өмірдің неше түрлі жағдайларын сипаттап, одан шығар жолды көрсете біледі. Классикалық орыс әдебиеті қазіргі жастардың өмірлік жолында кездесетін әр қилы жағдайларды бейнелейді. Бұған өнегелі мәселелерді де жатқызуға болады: жақсылық пен жамандық, адалдық пен арамдық, парыздық сезім мен жауапсыздық, ұрпақтардың арақатынасының мәселелерi, ерте есейу, Отан сүйгіштік пен ұлтжандылық, махаббат пен кесапат және т.б.
Олимпиадалық тапсырмалар тест түрінде берілген, бірақ тесттің негізі логикалық форма болғандықтан, ол толығымен бейнеленген материалды жеткізе алмайды, оның себебі: көркем мәтінде әр-түрлі түсініктер, ұғымдар көркем сөз құралдары колданылады.
Әйтсе де, қолайлы және тiптi әдебиет бойынша бақылаудың формалардың бiрлерi сияқты тест әбден қажеттi, өйткенi тестілеу білім мен дағдылардың нақтылы көрсеткіші бола алады.
Ұсынылатын тапсырмалар оқушылардың теориялық, тарихи және әдеби білімдерін объективті түрде бағалауға мүмкіндік беріп, ең алдымен, жеке шығармалардың тарихи фактілерін, ақын-жазушылардың шығармашылығы, әдеби процесінің негізгі оқиғалары жайлы хабарлылығын анықтауға болады.
Оқушылардың теориялық, фактографиялық, тарихи-әдеби білімдерін (репродуктивті білім) тексерумен бірге, бұл алынған білімдер оқушыларды теориялық білімдерін нақты әдеби құбылыстарымен (мәтін – әдеби құрал, тест – өлең өлшемі) сәйкестіруге мүмкіндік туғызады, яғни теориялық білімнің жете түсінгендігінің көрсеткіші, оның жаңа мәтіндік жағдайларда қолданылуы. Репродуктивті-шығармашылық тапсырмалар бар білімнің қайта жаңаруын қамтамассыз етеді, оқушылардың жады мен оқымыстығын, логикалық ойлау қабілетін ғана тексере қоймай, сонымен қатар стильдік сезімі, поэзиялық тілі, әдеби сезгіштігі.
Олимпиадалық тапсырмалардың тереңдігі мектеп программасынан кеңірек болады. Тапсырмалардың күрделігі нақты берілген тапсырманың толықтылығымен анықталады.
Ұсынылатын тапсырмалар күрделі (көпқұрамды) іріктеулердің көрінісі болып табылады, келесі берілген жауаптардың барлығы жете түсінгендіктің деңгейін көрсетіп, кездейсоқ табудың мүмкіндігін жоққа шығарады. Оқушылардың әдеби даму деңгейінің үнемді және сенімді айқындалуына мүмкіндік бола алады.